
Estilo gida: markaren komunikazioaren oinarria
Markaren edukia Branded content markarekin lotutako edukia sortzean oinarritzen den marketineko teknika bat da, audientziarekin...Jarraitu irakurtzen
Marka, uzten dugun arrastoa
Markaren logotipoa eta koloreak baino askoz ere gehiago da marka. Leku batetik joaten zarenean bertan geratzen direnek zutaz...Jarraitu irakurtzen
Balio erantsia
Zure sektorean erraldoi bat daukazu? Proiektu interesgarriak eramaten dituen hori, prezio baxuak eskaintzen dituena, denbora,...Jarraitu irakurtzenManifestua
Sormena martxan jarri eta historiak kontatzeko gogotik sortzen da Sare Contents. Halaber, komunikazio arloan sumatu dugun...Jarraitu irakurtzen
Itzulpengintzaren hastapenak
Lehen zibilizazioaren kokalekura jauzi egin behar dugu itzulpengintzaren sorrerara atzera egiteko. Betidanik mundu zabalaren...Jarraitu irakurtzen
Edukien marketina plataforma digitaletan
Aurretik marketinaren zabaltasunari buruz hitz egin dugu, eta baita hainbat teknika eraginkorreri buruz ere. Saren idatzizko...Jarraitu irakurtzen
Koherentzia eta komunikazioa
Komunikazioaren funtsa intentzionalitatea da, edukiak duen intentzioa. Komunikazio koherentea pertsona, hedabide edo enpresa...Jarraitu irakurtzen
Marketin emozionalaren gakoak
Marketina produktu edo zerbitzu baten komertzializazioa sustatzeko merkatuaren azterketa eta hori aurrera eramateko erabiltzen...Jarraitu irakurtzen
Komunikazioaren artea
Artea gizakiak helburu estetiko eta komunikatibo batekin egiten duen jarduera oro da. Zazpi diziplinek osatzen dituzte arte...Jarraitu irakurtzen
Idazlearen dekalogoa
Mezua zehaztu. Testu batek funtzio komunikatiboa du eta helburua irakurleari mezu bat transmititzea da. Lehenengo pausua zer...Jarraitu irakurtzen
Arketipoak pelikuletan: komunikazio eta konexio bitartekariak
Komunikazioa Modalitate artistiko ezberdinak gizakiaren komunikazioa eta adierazpena ahalbideratzeko tresna izan dira....Jarraitu irakurtzen
Lotura emozionala, zer da hori?
Aipatu bezala, gure helburua idatzizko edukiak sortzea da. Sare Contents proiektuei laguntza eskaintzeko sortu zen. Xedea...Jarraitu irakurtzen
12 arketipoak Jungen arabera
Errugabea Ezer txarrik edo kaltegarririk egin ez izateagatik bereizten da nortasun hau. Bere inguruan konfiantza, optimismo eta...Jarraitu irakurtzen
Zergatik dira istorioak garrantzitsuak?
Istorio artean hazi gara eta istorio artean hezi gara. Denok dugu bizipenez beteriko historia eta denok dugu kontatzeko zerbait....Jarraitu irakurtzen
Arketipoak zure marka definitzeko
Carl Gustav Jung psikologoaren arabera, arketipoak inkontziente kolektiboa osatzen duten patroi unibertsalak dira. Inkontziente...Jarraitu irakurtzenItzultzeko dirulaguntzak
Jaione Leibar eibartarrak Ikale Consultingen egiten du lan eta dirulaguntzen kudeaketaz eta tramitazioaz arduratzen da. Izan ere,...Jarraitu irakurtzen
Barrutik kanporako komunikazioa: Urrezko Zirkuluaren teknika
Simon Sinek publizistak, lider nagusien komunikazioa eta asmoak ikertu ostean, hiru galdera ardatz dituen teknika sortu zuen....Jarraitu irakurtzen
Transkreazioa edo mezua testuingurura egokitzea
Transkreazioa edo itzulpen kreatiboa hizkuntza batetik bestera mezu bat egokitzeko sormen prozesua da. Jatorrizko...Jarraitu irakurtzen
Storybrand, markak duen istorioa
Lehen, marka batek ezaugarri teknikoen onuren informazioa ematen zuen bere produktuak saltzeko. Publizitateak...Jarraitu irakurtzen
Copywriting, argi eta garbi
Copy bat publizitate-testu bat da eta copywriting teknikak testu horiek idaztean datza. Copywriting edukiak web...Jarraitu irakurtzen
Storytelling: zer da eta zertarako balio du?
Storytelling istorioak kontatzeari deritzo. Gaur egun storytelling bezala ezagutzen duguna arte zaharrenetarikoa da...Jarraitu irakurtzen
Guri buruz
Kaixo! Gu Leire, Oihana, Naia eta Libe gara, egitasmo honen atzean gauden taldea. Sare Translations, itzulpengintzara...Jarraitu irakurtzenKontaiguzu zuri buruz edo zure enpresari buruz gehiago eta zure beharretara egokituko gara.
Nahiago buduzu telefonoz kontatzea
Deitu konpromisorik gabe
943 256 613