Zergatik jarraitzen du jendeak auzoko dendetan erosten?
Zergatik erosten du jendeak auzoko dendetan? Erosketen arlo emozionala garrantzitsua da. Konfiantza behar duzu. Jarraitu irakurtzenZinpeko itzulpenak
Partikularren eta nazioarteko enpresen mugikortasunak gora egiten jarraitzen duen bitartean, zinpeko itzulpenen kopuruak ere gora egin du. Hala ere, oraindik nahiko ezezaguna den terminoa da hau. Itzulpen espezializatu honek bere ezaugarriak ditu, eta jarraian azalduko dizkizugu labur-labur. Zer alde dago zinpeko itzulpenen eta bestelako itzulpenen artean? Zinpeko itzulpenak ofizialak dira,...Jarraitu irakurtzenStorytellinga ez da historia kronologikoa kontatzea
Storytellinga EZ da zure enpresaren, produktuaren edo zerbitzuaren historia kronologikoa azaltzea Ez da gauza bera. Ez beti. Baliabide batzuk, arte bat, zientzia, erabiltzea da irakurleak edo entzuleak (kasuan kasu) kontatzen ari zarena entzuten edo irakurtzen jarraitzeko. Zergatik da interesgarria? Gogoratzen al duzu duela astebete bazkaldu zenuena? Baliteke, janaria berezia bazen...Jarraitu irakurtzenKomunikazio estiloak
Komunikazio estiloak elkarrekintzan sortzen diren patroiak dira. Patroi hauek komunikazioaren parte diren hitzezko elementuen (mezua), hitzezkoak ez diren elementuen (keinuak, begiradak, mugimenduak…) eta hizkera paraberbalaren (tonua, abiadura, petenaldiak, enfasia…) emaitza dira. Besteekin informazioa elkartrukatzeko era zehazten dute. Komunikazio estiloak sailkatzeko hainbat modu egon...Jarraitu irakurtzenBalio diferentziala markaren estrategian
Mintza gaitezen balioari buruz. Behin eta berriz errepikatu dugu enpresen munduan eta marken lehiakortasunean nahitaezkoa dela balio diferentziala oinarritzat hartzea, hots, gainerakoengandik desberdintzen zaituen hori. Kontsumoan paradigma aldaketa bizi dugu. Lehen saltzeko balioa komunikatzen zen eta egun bezeroentzako balioa sortzera zuzentzen gara. Orain ezberdinak izateko beharra daukagu....Jarraitu irakurtzenNola komunikatu krisi uneetan?
Krisi edo zailtasun une bat igarotzea saihestezina da. Sarri onartu beharra dugu arazoak bizitzaren parte direla eta baita lanaren parte ere. Entrega batean atzeratzea, ekoizpenean akatsak egotea, langile falta edo baliabide gabezia izatea, esaterako. Hala, krisi garai bat lanaren garapena arriskuan jartzen duen egoera erabakigarria da. Badiru inoiz ez gaudela tankera honetako zailtasunei...Jarraitu irakurtzenBranding: markaren unibertsoa
Brandinga marka baten baitan biltzen diren ekintzen multzoa da, marka bat garatzeko eta kudeatzeko beharrezkoak diren ekintza guztiak barne hartzen dituena. Sorkuntza prozesua, identitatearen definizioa eta adierazpena, alegia. Identitate propioaren sorkuntza Markaren identitateak markari eusten dioten elementuak biltzen ditu. Identitatea ez da alderdi bisualetara mugatzen soilik, dela...Jarraitu irakurtzenEstilo gida: markaren komunikazioaren oinarria
Markaren edukia Branded content markarekin lotutako edukia sortzean oinarritzen den marketineko teknika bat da, audientziarekin konektatzeko helburuarekin. Publizitate digitala ez bezala, ez da inbaditzailea. Zerbitzu eta produktuetan ardaztu baino, balioak komunikatzeaz arduratzen da. Komunitatearekin lotura ezartzean datza eta nolabait, bere alorrean heztean. Honek eragina du markaren...Jarraitu irakurtzenMarka, uzten dugun arrastoa
Markaren logotipoa eta koloreak baino askoz ere gehiago da marka. Leku batetik joaten zarenean bertan geratzen direnek zutaz diotena dela diote adituek. Zure ikur bereizgarria. Lehiakideetatik bereizten zaituena. Zergatik da hain garrantzitsua besteengandik bereiztea? Zertarako eman behar dugu jakitera gure balio bereizlea? Blogeko aurreko postan azaltzen genuen bezala, berezi egiten gaituenak...Jarraitu irakurtzenBalio erantsia
Zure sektorean erraldoi bat daukazu? Proiektu interesgarriak eramaten dituen hori, prezio baxuak eskaintzen dituena, denbora, langileak eta abar dituena. Eta, horren aurrean, zer egin dezakezu zuk? Gogoratzen dut, nik 12 urte inguru izango nituen, nire auzoan azalera handi bat zabaldu zutela. Horrek auzoko komertzioetan nola eragiten zuen kontziente izan nintzen lehen aldiz. A zer nolako pena...Jarraitu irakurtzenManifestua
Sormena martxan jarri eta historiak kontatzeko gogotik sortzen da Sare Contents. Halaber, komunikazio arloan sumatu dugun gabeziari bultzada eman nahi diogu. Jendeak denbora falta duela nabari dugu, edo ez duela bere burua gai ikusten testuak idazteko. Hori dela eta, idatzizko edukiak sortzeko helburua daukagu, jendeak irakur ditzan. Jendea dugu gustuko, eta haien istorioak entzutea ere....Jarraitu irakurtzenItzulpengintzaren hastapenak
Lehen zibilizazioaren kokalekura jauzi egin behar dugu itzulpengintzaren sorrerara atzera egiteko. Betidanik mundu zabalaren parte izan dira kultura eta pentsamendu ezberdinak. Ondorioz, hizkuntza desberdinen bizikidetza aspalditik dator. Itzulpengintzaren historia ulertu ahal izateko zenbait kontzeptu argitzea ezinbestekoa zaigu. Alegia, itzulpena idatzizko testuari dagokio eta...Jarraitu irakurtzenEdukien marketina plataforma digitaletan
Aurretik marketinaren zabaltasunari buruz hitz egin dugu, eta baita hainbat teknika eraginkorreri buruz ere. Saren idatzizko edukia sortzera bideratuta gaude, badakigu proiektu berritzailea dela eta sarri sektore hau jendearentzat ezezaguna dela. Ildo horretatik, alor hau hobeto ulertzeko hainbat kontzeptu argituko ditugu. Edukien marketina, edukia sortzera orientatuta dagoen marketineko...Jarraitu irakurtzenKoherentzia eta komunikazioa
Komunikazioaren funtsa intentzionalitatea da, edukiak duen intentzioa. Komunikazio koherentea pertsona, hedabide edo enpresa batek egiten dituen jarduerak haren ideiekin edo adierazten duenarekin bat datorrenean da. Beraz, mezuak zentzua eta esanahia izateak badu pisua. Horrela izan ezean, kontraesanak sortzen dira. Publizitate-kanpaina batek, albistegi batek edo post batek asmo bat du, eta...Jarraitu irakurtzenMarketin emozionalaren gakoak
Marketina produktu edo zerbitzu baten komertzializazioa sustatzeko merkatuaren azterketa eta hori aurrera eramateko erabiltzen diren teknikak dira. Gero eta teknika gehiago garatzen dira eta azterketa oso zabala da, ondorioz, hainbat marketin mota daude. Hain zuzen ere, marketin emozionala da bezeroen emozioetan zentratzen dena. Bezero eredu eta markaren artean lotura emozionala sortzea baitu...Jarraitu irakurtzenKomunikazioaren artea
Artea gizakiak helburu estetiko eta komunikatibo batekin egiten duen jarduera oro da. Zazpi diziplinek osatzen dituzte arte ederrak: arkitektura, eskultura, pintura, musika, dantza, literatura eta zinema. Literatura idatzizko adierazpenaren artea da, genero eta molde ezberdinek osatzen dute, hori dela eta literatura-lan bat komunikatzeko modu bat da. Literaturak ideiak, sentimenduak,...Jarraitu irakurtzenIdazlearen dekalogoa
Mezua zehaztu. Testu batek funtzio komunikatiboa du eta helburua irakurleari mezu bat transmititzea da. Lehenengo pausua zer adierazi nahi den finkatzea da eta zer formatutan. Ideiak garbi edukitzeak idazteko lana errazten du. Horretarako, lagungarria da testua idatzi baino lehen eskema bat sortzea eta gaiarekin lotutako hitz gako batzuk prest izatea. Hartzailearengan pentsatu. Kontuan hartu...Jarraitu irakurtzenArketipoak pelikuletan: komunikazio eta konexio bitartekariak
Komunikazioa Modalitate artistiko ezberdinak gizakiaren komunikazioa eta adierazpena ahalbideratzeko tresna izan dira. Argazkilaritza, musika edo literatura bezalako baliabideak sentimenduak adierazteko edo emozioak sorrarazteko bideak dira. Halaber, autore eta publikoaren arteko konexioa errazten dute, kontzienteki edo inkontzienteki. Zineak arte guzti hauek barne hartzen ditu eta...Jarraitu irakurtzenLotura emozionala, zer da hori?
Aipatu bezala, gure helburua idatzizko edukiak sortzea da. Sare Contents proiektuei laguntza eskaintzeko sortu zen. Xedea proiektuei bultzada ematea da haien publikoarekin konexio emozionala ahalbideratzeko. Horretarako, storytelling edo storybrand teknikak erabiltzen ditugu. Maite ditugu historiak, historiak entzuten gozatzen dugu. Eta gure lana idatziz historiak kontatzean datza. Guk egiten...Jarraitu irakurtzen12 arketipoak Jungen arabera
Errugabea Ezer txarrik edo kaltegarririk egin ez izateagatik bereizten da nortasun hau. Bere inguruan konfiantza, optimismo eta zintzotasun handia erakusten ditu. Aurreiritzirik ez izateaz gain, askatasunez eta baldintzarik gabe maitatzen du. Bere helburua zoriontsu izatea da. Arrunta Profil hau langilea da, eta bere izateko era arduratsua, errespetuzkoa eta bidezkoa da. Komunitatearen parte...Jarraitu irakurtzenZergatik dira istorioak garrantzitsuak?
Istorio artean hazi gara eta istorio artean hezi gara. Denok dugu bizipenez beteriko historia eta denok dugu kontatzeko zerbait. Enpresen kasuan, markaren historia proiektuaren narrazioa da. Era berean, historia markaren identitatearen alderdi garrantzitsu bat da eta enpresak adierazten dituen baloreak barne hartzen ditu. Istorioak kontatzea komunikatzea da. Baina, istorioen kontakizuna...Jarraitu irakurtzenArketipoak zure marka definitzeko
Carl Gustav Jung psikologoaren arabera, arketipoak inkontziente kolektiboa osatzen duten patroi unibertsalak dira. Inkontziente kolektiboa gizaki guztiek partekatzen dugu eta kontzientziatik haratago dago. Jatorriz dugun oinarri kognitibo eta emozional bezala uler daiteke, pertsona bakoitzaren bizipen propioek eragiten ez duena. Arketipo hitza grekotik dator eta «jatorrizko eredua» esan nahi...Jarraitu irakurtzenItzultzeko dirulaguntzak
Jaione Leibar eibartarrak Ikale Consultingen egiten du lan eta dirulaguntzen kudeaketaz eta tramitazioaz arduratzen da. Izan ere, dirulaguntzak eskatzeak denbora eta ardura suposatzen du. Horregatik, prozesu osoan zehar egiten du jarraipena. Hots, programa identifikatzen laguntzen du, memoria idazten du eta eskaera aurkezten du. Ikale Consultingen helburua enpresek haien proiektuak garatzeko...Jarraitu irakurtzenBarrutik kanporako komunikazioa: Urrezko Zirkuluaren teknika
Simon Sinek publizistak, lider nagusien komunikazioa eta asmoak ikertu ostean, hiru galdera ardatz dituen teknika sortu zuen. Eskema sinplea jarraitzen duen arren, oso eredu interesgarria da. Enpresa baten komunikatzeko era definitzeko baliagarria den eredua da Urrezko Zirkulua. Komunikatzeko modua garrantzitsua da eta proiektuaren aurkezpena erabakigarria da jendearekin emozionalki...Jarraitu irakurtzenTranskreazioa edo mezua testuingurura egokitzea
Transkreazioa edo itzulpen kreatiboa hizkuntza batetik bestera mezu bat egokitzeko sormen prozesua da. Jatorrizko hizkuntza eta kultura batetatik jomuga den hizkuntza eta kultura batera pasatzean datza. Testuinguruaren garrantzia Transkreazioan, hizkuntza eta itzulpena kultura eta testuinguruari oso lotuta daude. Mezuak jatorrizko asmoa eta tonua mantentzen dituen arren, sorrarazten...Jarraitu irakurtzenStorybrand, markak duen istorioa
Lehen, marka batek ezaugarri teknikoen onuren informazioa ematen zuen bere produktuak saltzeko. Publizitateak produktua, haren erabilerak eta xehetasunak zituen ardatz. William Ryanen esanetan, «kontakizunaren aroa» sartu gara. Momentu honetan enpresen erronka nagusia beren istorioa ahalik eta modu eraginkor eta sinesgarrienean komunikatzea da. Albo batera utzi beharra dute...Jarraitu irakurtzenCopywriting, argi eta garbi
Copy bat publizitate-testu bat da eta copywriting teknikak testu horiek idaztean datza. Copywriting edukiak web orrietarako, sare sozialetarako edota iragarkietarako balio dute. Copyak testu espezifikoak dira eta mezu zehatzak transmititzen dituzte. Komunikatzeko helburuarekin sortzen da edukia eta komunikatu nahi den edukia mezua da. Horregatik eskaintzen den edukiak adierazgarria,...Jarraitu irakurtzenStorytelling: zer da eta zertarako balio du?
Storytelling istorioak kontatzeari deritzo. Gaur egun storytelling bezala ezagutzen duguna arte zaharrenetarikoa da eta Antzinako Grezian du sorrera. Hain zuzen ere, erretorikan. Aristoteles Antzinako Greziako filosofoa zen eta Erretorika izeneko tratatua idatzi zuen. Erretorikak pertsuasioaren arteaz hitz egiten du. Hots, pertsuasioa norbaitek ekintza bat burutu dezan arrazoiak...Jarraitu irakurtzenKontaiguzu zuri buruz edo zure enpresari buruz gehiago eta zure beharretara egokituko gara.
Nahiago buduzu telefonoz kontatzea
Deitu konpromisorik gabe
943 256 613